۱۰ مزیت فوق العاده لوله و اتصالات پلی اتیلن گازی و محصولات جانبی آن

یکی از لوله پلی اتیلن برای گاز محصولات ما لوله ها و لوازم جانبی برای هدایت سوخت های گازی تولید شده توسط EXTRUCOL از پلی اتیلن با چگالی متوسط ​​(PEMD) با گرید PE 2406 یا PE 80 و پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) درجه PE 4710 یا فشار کاری بالا برای PE 4710 یا a به دست می آیند.

تا 145 psi ما بازار ملی لوله را در سیستم های میلی متری و اینچی عرضه می کنیم و طیف گسترده ای از مراجع را با توجه به نیاز مشتریان خود ارائه می دهیم.

همچنین درصد بالایی از لوازم جانبی مورد استفاده توسط شرکت ما ساخته می شود و یا در صورت عدم موفقیت وارد می شود جداول زیر از استاندارد NTC1746 / تاییدیه ASTMD 2513 گرفته شده است.

3شرح لوازم جانبی EXTRUCOL لوازم جانبی پلی اتیلن مورد نیاز برای اتصال لوله و اتصالات پلی اتیلن گازی مانند: یونیون، سه راهی، کلاهک، کاهش، زین، انتقال و غیره را تامین می کند.

این محصولات از آنجایی که از رزین های یکسانی ساخته می شوند و طراحی آنها مقاومت بیشتری در برابر فشار داخلی به آنها می دهد، ویژگی های فیزیکی- مکانیکی و شیمیایی این محصولات یکسان یا بهتر از لوله ها است.

لوله

9پلی اتیلن در شبکه های داخلی در حال حاضر لوله های چند لایه PE-AL-PE (پلی اتیلن آلومینیوم پلی اتیلن) ​​داریم که بهترین گزینه برای اتصالات گاز داخلی می باشد.

این لوله ها مزایای لوله های فلزی و پلاستیکی را فراهم می کند و استحکام فلز را با طول عمر و دوام پلاستیک ترکیب می کند.

انعطاف پذیری بالای آن باعث سهولت در نصب آن می شود و به دلیل پوشیده شدن با پلی اتیلن مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد.

ساختار اصلی لوله از 5 لایه تشکیل شده است لایه های داخلی و خارجی از پلی اتیلن صاف با چگالی بالا یا پلی اتیلن با چگالی متوسط ​​ساخته شده اند که با چسب مخصوص به لایه آلومینیومی چسبانده می شوند.

لایه میانی آلومینیومی آن 100% گاز/اکسیژن محکم است و به شدت به صورت همپوشانی جوش داده شده است تمام لایه ها در یک پاس اکسترود می شوند.

10ویژگی های اصلی ویژگی های اصلی لوله PEALPE در زیر توضیح داده شده است: رسانایی حرارتی: 0.45W/mk، تقریباً 1/100 هدایت حرارتی لوله فولادی، اما تنها چند برابر بیشتر از مواد عایق مقاومت در برابر خوردگی: لایه های پلی اتیلن به عنوان یک ماده پلاستیکی، کاملاً در برابر خوردگی مقاوم هستند.

عمر مفید: با توجه به نتایج به دست آمده در آزمایشات مختلف، می توان عمر مفید آن را تقریباً 50 سال تخمین زد.

مقاومت حرارتی و فشاری:

12لوازم جانبی ما لوازم جانبی برنزی برنجی را برای تمام مراجع لوله که در جدول قبلی توضیح داده شده است می فروشیم.

13ابزار و تجهیزات برای انجام مراحل ترموفیوژن و الکتروفیوژن، استفاده از تجهیزات و ابزارهایی که توسط شرکت Extrucol به بازار عرضه می شوند، ضروری است.