۱۰ مزایا استفاده از زغال سنگ کک شو برای مصارف غیر صنعتی!

ماینینگ زغال سنگ کک شو چیست؟عقب نشینی نوعی از اتاق و ستون است هنگامی که تمام زغال سنگ موجود از یک اتاق استخراج شد، معدنچیان اتاق را رها می کنند، ستون ها را با احتیاط تخریب می کنند و اجازه می دهند سقف وارد غار شود.

استخراج عقب‌نشینی ممکن است خطرناک‌ترین روش استخراج باشد.

فشار زیادی به ستون‌های باقی‌مانده وارد می‌شود و اگر به ترتیب دقیق بیرون کشیده نشوند، می‌توانند سقوط کنند و معدنچیان را در زیر زمین به دام بیندازند.

مردم در سراسر جهان هزاران سال است که از زغال سنگ کک شو برای گرم کردن خانه و پختن غذای خود استفاده می کنند.

زغال سنگ در امپراتوری روم برای گرم کردن حمام های عمومی استفاده می شد در امپراتوری آزتک، سنگ براق برای تزئینات و همچنین سوخت استفاده می شد.

انقلاب صنعتی با زغال سنگ تامین شد این جایگزین ارزان‌تر از سوخت چوب بود و در هنگام سوختن انرژی بیشتری تولید می‌کرد.

زغال

زغال سنگ بخار و نیروی مورد نیاز برای تولید انبوه اقلام، تولید برق و سوخت کشتی‌های بخار و قطارها را که برای حمل اقلام برای تجارت ضروری بودند، تامین می‌کرد.

بیشتر کلری ها یا معادن زغال سنگ انقلاب صنعتی در شمال انگلستان بودند که در اوایل قرن 18 بیش از 80 درصد زغال سنگ استخراج می شد.

امروزه زغال سنگ به طور مستقیم (گرمایش) و غیرمستقیم (تولید برق) استفاده می شود زغال سنگ نیز برای صنعت فولاد ضروری است.

در سراسر جهان، زغال سنگ در درجه اول برای تولید گرما استفاده می شود این انتخاب پیشرو در انرژی برای اکثر کشورهای در حال توسعه است و مصرف در سراسر جهان بیش از 30 درصد در سال 2011 افزایش یافته است.

زغال سنگ را می توان توسط خانواده ها یا در کوره های صنعتی عظیم سوزاند. گرما را برای راحتی و ثبات و همچنین گرم کردن آب برای بهداشت و سلامت تولید می کند.

نیروگاه های زغال سنگ یکی از محبوب ترین روش های تولید و توزیع برق هستند.

در نیروگاه های زغال سنگ، زغال سنگ سوزانده می شود و آب را در بویلرهای عظیم گرم می کند آب جوش بخار ایجاد می کند که توربین را می چرخاند و یک ژنراتور را برای تولید برق فعال می کند.

تقریباً تمام برق آفریقای جنوبی (حدود 93٪) توسط زغال سنگ تولید می شود.

لهستان، چین، استرالیا و قزاقستان دیگر کشورهایی هستند که برای تولید برق به زغال سنگ متکی هستند در ایالات متحده، حدود 45 درصد از برق کشور توسط زغال سنگ تولید می شود.

زغال سنگ نقش حیاتی در صنعت فولاد دارد برای تولید فولاد، سنگ آهن باید حرارت داده شود تا آهن را از سایر مواد معدنی موجود در سنگ جدا کند.

در گذشته از خود زغال سنگ برای گرم کردن و جداسازی سنگ معدن استفاده می شد با این حال، زغال سنگ هنگام گرم شدن، ناخالصی هایی مانند گوگرد آزاد می کند که می تواند فلز حاصل را ضعیف کند.