کیف موبایل چرم دست دوز که تبدیل به چتر نجات نیز می شود

راه‌حل‌ها برای راه‌اندازی نسبتاً ساده هستند. شرکت شما با یکی از ارائه دهندگان کار می کند، یک برنامه آیفون یا اندروید را دانلود می کنید، و برنامه از NFC یا بلوتوث برای باز کردن قفل پایانه ها یا درهای داخل و اطراف دفتر شما استفاده می کند. در برخی موارد، کیف موبایل چرم می‌تواند کلید دفتر مجازی شما را نگه دارد.

اپلیکیشن‌های زنجیره‌ای هتل اکنون به شما امکان می‌دهند لابی را دور بزنید و مستقیماً به اتاق خود بروید، و iOS 15 به شما امکان می‌دهد کلیدهای هتل را مستقیماً به کیف موبایل چرم خود اضافه کنید. همین امر در مورد کلیدهای خانه نیز صدق می کند، به شرطی که یک قفل هوشمند سازگار داشته باشید.

شما با داشتن یک کیف موبایل چرم دست دوز  کمتر دچار فراموشی درباره مکان قرار گرفته موبایلتان خواهید شد. سپس حریم خصوصی وجود دارد. آیا این سیستم ها اطلاعات را در پشت صحنه جمع آوری و به اشتراک می گذارند؟ مانند هر برنامه دیگری، بررسی کنید تا ببینید چه مجوزهایی را در منوی تنظیمات داده اید. آیا به مکان شما دسترسی دارد؟ مخاطبین شما؟ همه رو قفل کن.

و در نهایت؟ بله، باتری ها می میرند. “متأسفم، افسر، گواهینامه من تمام شده است،” قرار نیست پرواز کند. حتی اگر باتری‌های گوشی‌های هوشمند طولانی‌تر و طولانی‌تر دوام می‌آورند، احتمالاً برای مدتی طولانی‌تر به حمل مجوز فیزیکی و کارت اعتباری در کیف‌های پشتی تلفن ادامه خواهیم داد.

سپس حریم خصوصی وجود دارد. آیا این سیستم ها اطلاعات را در پشت صحنه جمع آوری و به اشتراک می گذارند؟ مانند هر برنامه دیگری، بررسی کنید تا ببینید چه مجوزهایی را در منوی تنظیمات داده اید. آیا به مکان شما دسترسی دارد؟ مخاطبین شما؟ همه رو قفل کن.

حجم و ارزش بازار، سهم بازار، اندازه بازار، بازیگران، مناطق، نوع محصول، نمای کلی بازار، نمایه‌های سازنده، داده‌های تفکیک بر اساس سازنده، تجزیه و تحلیل بازار بر اساس منطقه، بخش بازار بر اساس نوع، برنامه کاربردی، کانال فروش، توزیع‌کنندگان، معامله‌گران و فروشندگان و همچنین جزئیات تغییر قیمت آنها، همگی در گزارش تحقیقاتی با عنوان “بازار کسب و کار اکتشاف کیف موبایل چرم اصل” 2022 معرفی شده اند.