چگونه الیاف طبیعی با کیفیت خریداری کنیم؟

کیفیت الیاف های طبیعی با توجه به نوع تولید آن متفاوت می باشد و برای خرید این الیاف ها باید به مراکز معتبر فروش این محصولات مراجعه نمود. مهمترین و با کیفیت ترین الیاف های طبیعی کدامند؟
الیاف در صنعت نساجی دو دسته است که دسته اول طبیعی بوده منشاء طبیعی دارد و دسته دوم مصنوعی بوده و منشاء آن مواد طبیعی نیست و طی یک فرآیند و روش های خاص تولید و به بازار عرضه می گردد.
الیاف های طبیعی شامل لیف های نباتی است مثل پنبه، کتان و… و حیوانی مثل ابریشم، پشم و… و کانی ها مثل فلز و… است. از این الیاف های طبیعی برای تولید پارچه ها و پوشاک و… استفاده می شود. الیاف ها ماده های اصلی در صنعت نساجی هستند و شناسایی آ ن ها و داشتن اطلاعات کافی در باره آن ها از اهمیت زیادی در این صنعت برخوردار است بخصوص برای افرادی که به امر طرح پارچه، دوخت و… می پردازد. در بین الیاف های طبیعی پنبه، پشم و ابریشم از اهمیت زیادی برخوردارند و بسار پر مصرف می باشند. برای خرید این الیاف ها می توان به مراکز معتبر فروش این مصول یا فروشگاه های اینترنتی ارائه دهنده این محصولات مراجع کرد و از مشاوران این مراکز مشورت مورد نیاز را گرفت و بهترین و با کیفیت ترین نوع کالا را خریداری کرد. قیمت الیاف های تولیدی با توجه به نوع و کیفیت آن ها متفاوت است.

منبع: پوشاک ایرانی