پسته شور درجه یک قبض گاز در زمستان را کاهش می دهد

پسته یک آجیل فوق العاده ی طبیعت است. چه غذای دیگری جز پسته شور درجه یک می تواند شادی به ارمغان بیاورد و روح شما را گرم کند؟

بیایید تطبیق پذیری این آجیل شگفت انگیز را با حقیقت های عجیب و غریب و در عین حال شگفت انگیز که ممکن است درباره پسته نمی دانستید را بررسی کنیم.

افسانه‌ها حاکی از آن است که ملکه سبا اعلام کرد که پسته فقط برای خانواده سلطنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتی حکم می‌دهد که کشت درختان پسته برای مردم عادی غیرقانونی است.

واقعیت این است که انبه و پسته هر دو از خانواده درختان همیشه سبز هستند. یکی دیگر از خویشاوندان عجیب و غریب آنها پیچک سمی است. مهمانی های خانوادگی باید خیلی عجیب باشند.

در طول قرن هفدهم، درختان پسته در اوکراین به عنوان “درختان قیر” شناخته می شدند، زیرا آنها معتقد بودند که خوردن زمین درخت (که به نوعی شبیه شیره است) نفس شما را تازه می کند.

پسته

در بسیاری از کشورها مانند روسیه، شنیدن صدای ترکیدن مغز پسته به فال نیک می‌گرفت. و به طور خاص در خاورمیانه، آنها صدا را به عنوان نشانه ای برای یک رابطه شاد می دانستند.

بنابراین طبیعتاً زوج‌ها زیر درختان پسته همدیگر را می‌بینند و منتظر می‌مانند تا آن آجیل‌ها به آنها اطمینان دهند که رابطه‌شان موفق خواهد بود.

آیا به دنبال کاهش قبض گرمایش در زمستان هستید؟ پسته می تواند پاسخ شما باشد. در هند، در سردترین ماه های زمستان، مردم پسته می خورند که آن را “آجیل داغ” می نامند. آنها معتقدند که پسته به معنای واقعی کلمه این توانایی را دارد که انسان را از درون به بیرون گرم کند.

تصور می‌شود که پسته برای حدود 9000 سال میان‌وعده مورد استفاده قرار می‌گرفته است و درخت پسته را به یکی از قدیمی‌ترین گونه‌های درختی جهان تبدیل کرده است.

اگر پسته قرمز را به خاطر نمی آورید، در اینجا یک درس تاریخ است. تا دهه 1980، پسته معمولا قرمز روشن بود. کاری که فروشندگان آمریکایی انجام دادند تا آنها را جذاب تر کنند.