نمونه هایی از بهترین کارتن اسباب کشی در تهران که استفاده می گردد!

هنگامی که خمیرکاری چوب را به الیاف چوب تبدیل کرد، خمیر رقیق حاصل در امتداد یک تسمه متحرک پخش می شود. آب با تبخیر طبیعی و خلاء از مخلوط خارج می شود و سپس الیاف برای تثبیت و حذف هر گونه رطوبت اضافی فشار داده می شود. پس از پرس، خمیر با استفاده از غلتک با بخار گرم می شود و در صورت نیاز رزین یا نشاسته اضافی اضافه می شود. سپس یک سری غلتک به نام پشته تقویم برای صاف کردن و تکمیل مقوای نهایی استفاده می شود.

مقوا نشان دهنده یک ماده مبتنی بر کاغذ است که ضخیم تر از کاغذ انعطاف پذیر سنتی است که برای کارتن اسباب کشی در تهران استفاده می شود.

ضخامت اضافه شده استحکام را می افزاید و به مواد اجازه می دهد تا برای ایجاد جعبه ها و سایر اشکال بسته بندی که سبک وزن هستند و برای نگهداری انواع مختلف محصولات مناسب هستند، استفاده شود.

چند نمونه از جعبه های مقوایی شامل موارد زیر است:

کارتن

جعبه نانوایی ها
نانوایی‌ها از جعبه‌های کیک و جعبه‌های کیک (که در مجموع به عنوان جعبه‌های نانوایی شناخته می‌شوند) برای نگهداری محصولات پخته شده برای تحویل به مشتریان استفاده می‌کنند.

جعبه غلات و غذا
جعبه غلات و مواد غذایی یک نوع رایج از جعبه مقوایی است که به عنوان جعبه مقوایی نیز شناخته می شود که غلات، ماکارونی و بسیاری از مواد غذایی فرآوری شده را بسته بندی می کند.

جعبه بسته مواد مخدر و لوازم بهداشتی
داروخانه ها و داروخانه ها اقلامی را که در جعبه های دارو و لوازم بهداشتی هستند مانند صابون، لوسیون، شامپو و غیره می فروشند.

جعبه هدیه و جعبه پیراهن
جعبه‌های هدیه و جعبه‌های پیراهن نمونه‌هایی در بسته‌بندی‌های خرده‌فروشی جعبه‌های کاغذی تاشو یا جعبه‌های تاشو هستند که به راحتی در صورت تا شدن به صورت فله ذخیره می‌شوند و در صورت نیاز به سرعت به شکل‌های قابل استفاده مجدداً تا می‌شوند.

در بسیاری از موارد، جعبه مقوایی جزء اولیه بسته بندی است (مانند جعبه های نانوایی).