نحوه ی استفاده از قوری چینی زعفران برای آماده سازی آن در سریع ترین زمان!

مقاله ای از هفته نامه نیوکاسل:

در طی دو هفته در ماه مه، گالری Finite با نمایش 38 قوری فانتزی که توسط دانش‌آموزان سرامیک سال 10 از دبیرستان وارنرز بی ساخته شده‌اند، متحول خواهد شد.

این قوری های عجیب و غریب و سرگرم کننده ممکن است هرگز برای هدف مورد نظر خود مورد استفاده قرار نگیرند، اما نمایشی دیدنی از تخیل و خلاقیت ایجاد می کنند.

همه چیز، از وینی پو گرفته تا تهاجم بیگانگان، کشتی ها را زینت می دهد.
قوری‌ها با راهنمایی معلمان لزلی آرمسترانگ و تالیا موفیت در ترم 4 در سال 2020 ساخته شده‌اند.

همه کسانی که درگیر این کار بودند باید به خاطر کیفیت کار علیرغم وقفه‌هایی که در سال گذشته با آن مواجه شد ستایش شود.

خلاصه این بود که یک مجموعه قوری فانتزی با معیارهای خاصی ایجاد شود.

ظروف با استفاده از انواع تکنیک‌های دست‌سازی شکل می‌گرفتند، سپس قبل از لعاب نهایی با لایه‌های زیرین یا اکسید تزئین می‌شدند.

تکنیک هایی برای ساخت جدیدترین قوری چینی زعفران برای دم کردن بهتر زعفران در این مقاله ارائه شده است.

گالری Finite واقع در ساحل غارها، همزمان با نمایشگاه، میزبان بزرگترین چای صبحگاهی استرالیا خواهد بود.

رویداد فانتزی تی پارتی برای شنبه 29 مه برنامه ریزی شده است، با این حال، از مردم دعوت می شود در هر زمان برای یک فنجان شرکت کنند و کمک مالی کنند.

قوری چای: یک ابزار شیمی سنجی برای تخمین دستور تهیه ترکیب چای:

چای های خرده فروشی ترکیبی از درجه های مختلف چای در نسبت های مختلف با کیفیت و ویژگی های متفاوت هستند.

قوری

از آنجایی که هیچ جایگزین در دسترس وجود ندارد، نسبت چای های موجود در یک ترکیب توسط چشندگان متخصص تعیین می شود و گاهی اوقات توسط تجزیه و تحلیل های شیمیایی گران قیمت پشتیبانی می شود.

 به جای این روش وابسته به متخصص نسبتاً ذهنی، در این مطالعه، ما یک رویکرد جدید و بسیار اقتصادی برای تعیین نسبت‌های ترکیب چای ارائه می‌کنیم.

این رویکرد مبتنی بر تجزیه و تحلیل شیمی‌سنجی داده‌های تولید شده توسط اسکن طیفی دم‌نوش‌های ساده چای (فقط با استفاده از آب جوش به عنوان حلال استخراج) است.

برای این منظور، طیف UV-Vis از 21 نمونه چای مختلف به دست آمد و داده ها با استفاده از تجزیه و تحلیل اجزای اصلی (PCA) پردازش شدند.

نسبت های ترکیبی برای تولید یک مخلوط چای هدف توسط یک الگوریتم سفارشی توسعه یافته به نام TeaPot با یک رابط گرافیکی آسان برای استفاده محاسبه شد.

به طور خلاصه، یک ترکیب مشابه با هدف از فواصل اقلیدسی با نسبت معکوس نمرات PCA نمونه‌های چای محاسبه می‌شود. این نمرات PCA با نسبت توضیح واریانس انجمنی مؤلفه‌های اصلی وزن داده شدند.

با توجه به نتایج اعتبار سنجی، بیش از 90٪ شباهت با هدف از تخمین TeaPot به دست آمده است.

این روش و الگوریتم پیشنهادی راه‌حلی ساده‌تر، سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر برای تولیدکنندگان چای فراهم می‌کند تا از اثرات تغییرات فصلی، متغیرهای فرآیند و تفاوت‌های وابسته به گونه‌ها در چای‌های اجاره‌ای اجتناب کنند.

در نتیجه، TeaPot تضمین کیفیت محصول را با هزینه بسیار کم و بدون نیاز به تخصص امکان پذیر می کند.