معرفی بهترین کیف مکرومه کوچک دستبافت ایرانی با قدمت تاریخی!

حقیقت این است که مهم نیست چقدر لباس، کفش و آرایش را دوست داریم، همیشه کیف های دستی را بیشتر دوست خواهیم داشت.

برای ما خانم ها کیف پول چیزی فراتر از یک اکسسوری است این دوستی است که در تمام طول روز ما را همراهی می کند و در عین حال ظرافت، حمایت و فضای خود را با ما به اشتراک می گذارد.

بله، من هنوز در مورد کیف مکرومه کوچک صحبت می کنم اما چیزهای زیادی در مورد کیف های دستی، چیزهای سرگرم کننده و شگفت انگیز وجود دارد که تصور ما از کیف های مدرن را برای همیشه تغییر می دهد.
از هر 10 کیف پول لوکس موجود در خیابان، 2 عدد بی‌سابقه هستند حالا که این را خواندید احتمالاً با دقت بیشتری به کیف طراح زیبا روی بازوی آن زن زیبا که همیشه با شما سوار قطار است نگاه خواهید کرد.

کیف

پس از همه، او چگونه می تواند یک کیف 2000 دلاری بخرد؟ حقیقت این است که امروزه بسیاری از زنان در دام کیف های ماکتی می افتند این محصولات ممکن است زیبا و شیک به نظر برسند، اما کیفیت آن وحشتناک است و در بیشتر موارد، بسیار بدیهی است که کیف پول فقط یک ضربه گیر ارزان و مزاحم است.

غار HJ لندن اولین کیف دستی چرمی لوکس را ساخت.
در سال 1841، Cave اولین کیف های دستی کوچک و مقاوم را از چرم بادوام تولید کرد اینها به ویژه برای خانواده یک مرد تجاری بسیار موفق، ساموئل پارکینسون ساخته شده است البته کیف همسرش اندازه و شکل ظریف تری داشت در حال حاضر، این کیف ها را می توان در موزه کیف دستی آمستردام مشاهده کرد.

شایعات حاکی از آن است که در پایان هر سال، لویی ویتون تمام محصولات فروخته نشده خود را می سوزاند.
ظاهراً طراح بسیار مشهور لویی ویتون در پایان هر سال تمام کیف های دستی خود را می سوزاند تا از فروش جلوگیری کند.

به نظر می رسد با فروش کیف ها با قیمت های تخفیفی، ارزش و وجهه انحصاری این برند متحمل آسیب های زیادی شود اولین شخصی که در یک متن مکتوب به عنوان کیسه ای اشاره شده است، یهودا اسخریوطی است. کتاب مقدس او را اولین صاحب کیف در تاریخ می کند.