مصرف چای هندوستان در این کشور ممنوع شد

این هیئت معتقد است که تأثیر چای هندوستان بر توجه مشاهده شده در سه مطالعه مداخله انسانی ارائه شده توسط متقاضی را می توان با محتوای کافئین آن توضیح داد. پانل نتیجه می گیرد که یک رابطه علت و معلولی بین مصرف چای سیاه و بهبود توجه ایجاد شده است.

علیرغم نتایج امیدوارکننده از مطالعات حیوانی، شواهد فعلی از نقش مصرف چای در پیشگیری از اکثر سرطان ها در انسان پشتیبانی نمی کند.

هنوز مشخص نیست که آیا مصرف چای با افزایش تراکم استخوان و یا کاهش خطر شکستگی های ناشی از پوکی استخوان مرتبط است یا خیر.

تحقیقات محدودی ارتباط معکوس بین مصرف چای و خطر پوسیدگی دندان را نشان می دهد. ترکیب عصاره چای سبز در دهانشویه ها و/یا خمیردندان ها نیز ممکن است به کاهش پلاک دندانی و التهاب لثه در بیماران کمک کند.

تجزیه و تحلیل تلفیقی از سه مطالعه کوهورت آینده‌نگر بزرگ در ایالات متحده نشان داد که خطر ابتلا به سنگ کلیه با بالاترین در مقایسه با کمترین میزان مصرف چای، 11 درصد کمتر است. تحقیقات بیشتری برای ارزیابی اینکه آیا محتوای اگزالات موجود در چای ممکن است بر افراد دارای سابقه سنگ کلیه تأثیر بگذارد، مورد نیاز است.

شواهد فزاینده برای نقش مصرف چای در پیشگیری از زوال شناختی از مطالعات مشاهده ای به دست آمده است. مطالعات بالینی برای تعیین اینکه آیا چای یا ترکیبات زیست فعال آن می تواند زوال شناختی را محدود کند و/یا اختلال عملکرد شناختی را در افراد مسن تر بهبود بخشد، مورد نیاز است.

استفاده از عصاره چای سبز در آزمایشات بالینی باعث اختلالات گوارشی و سمیت کبدی می شود. مصرف چای همچنین ممکن است به طور بالقوه با برخی داروها از جمله ضد انعقاد، وارفارین و برخی داروهای قلبی عروقی تداخل داشته باشد.

چکیده: لو یو، حکیم چای، در تک نگاری خود با عنوان «کلاسیک چای: منشأ یکی» می نویسد: «وقتی از چای استفاده می شود، طعم سردی دارد و برای نوشیدن، برای افرادی که صرفه جو و مقتصد هستند، مناسب است. “این یکی از مفاهیم اصلی فرهنگ چای چینی است. در این میان، «جینگ شینگ» به رفتارهای خاص افراد اجتماعی اشاره دارد.