لباس خواب پرستاری که موجب درگیری بین پزشک و بیمار شد

علاوه بر لباس خواب پرستاری، لباس پرستاری می تواند تمام موارد فوق را برای کسانی که لباس خواب شبانه را ترجیح می دهند، یا در آب و هوای گرم تری زندگی می کنند، فراهم کند.

پارچه های pjs پرستاری مورد علاقه من شامل موارد زیر است:

پنبه : مزایا نرم، قابل تنفس و قابل شستشو در ماشین لباسشویی. معایب : می تواند با شستشوی زیاد جمع شود. رطوبت را از بین نمی برد، بنابراین نشت شیر ​​مادر ممکن است مرطوب تر بماند.
بامبو: مزایا نرم، قابل تنفس، سازگار با محیط زیست، قابل شستشو با ماشین لباسشویی، در خشک کن جمع نمی شود، رطوبت را از بین می برد تا شیر مادر به همان اندازه خیس نمی ماند. معایب : پیدا کردن سخت تر، اغلب گران تر.
نایلون/پلی استر : مزایا تنفس فوق العاده، جذب رطوبت، اغلب بسیار مقرون به صرفه. معایب : کمتر سازگار با محیط زیست، نه به اندازه نرم.
مدال: مزایا سبک وزن، قابل تنفس، در ماشین لباسشویی جمع نمی شود، سازگار با محیط زیست. معایب : فقط شستشو با آب سرد

لباس

برای انتخاب لباس خواب در دوران شیردهی باید به چند نکته توجه کرد:

اول، راحتی. شما درزهای نرم، کمربندهای ملایم و پارچه هایی با قابلیت شستشوی آسان می خواهید.

بدن شما ممکن است بعد از تولد کاملاً حساس باشد، بنابراین مهم است که گزینه‌های لباس خواب راحت را انتخاب کنید که شما را آزار ندهد.

بسیاری از لباس خواب های طراحی شده برای پرستاری دارای یقه های متقاطع هستند یا به راحتی برای تغذیه پایین کشیده می شوند.

در نهایت، سبک! فقط به این دلیل که بچه دار شده اید، به این معنی نیست که نمی توانید از رنگ ها و الگوهای مورد علاقه خود لذت ببرید در واقع، وقتی یکی از آن روزها را سپری می کنید، پی جی های راحت در رنگ مورد علاقه شما می توانند یک تقویت کننده واقعی خلق و خو باشند.

بهترین گزینه های لباس خواب بارداری و پرستاری چیست؟

ما متوجه شدیم که مادران جدید به طور مساوی به دو دسته تقسیم می شوند: آنهایی که عاشق لباس خواب هستند و آنهایی که لباس شب را ترجیح می دهند. خوشبختانه ما هر دو اردو را تحت پوشش داریم!
لباس خواب شیردهی

اگر از طرفداران PJ های سنتی پیراهن و پایین هستید، این سبک (خوشبختانه) کاملاً برای پرستاری مناسب است.

با انتخاب مدل‌هایی مانند ست بیمارستانی 3 تکه Abrielle که با یک تاپ شلواری قابل تنظیم، شلوار PJ و یک ژاکت کش باف پشمی با تراش توری زیبا عرضه می‌شود، از دردسر کار با دکمه‌ها اجتناب کنید.