لامپ زنون d2s موجب تیره و تار شدن روابط اقتصادی آمریکا و آلمان شد

ناروا سازنده آلمانی تجهیزات روشنایی خودرو نظیر لامپ زنون شعار اصلی این برند قابلیت اطمینان و کیفیت است و طیف وسیعی از محصولات خودرویی این برند به 70 کشور جهان عرضه می شود و تقاضای بیشتر مشتریان را برآورده می کند.

کارشناسان برتر این شرکت به شدت بر کیفیت هر لامپ زنون d2s خودرو نظارت می کنند و در کل چرخه تولید تحت بررسی های جامع قرار می گیرند.

Carcam Electronics این سازنده روسی ده ها محصول خودرویی در مقیاس بزرگ تولید می کند و سیستم های امنیتی، ضبط، چراغ های جلو H7 برای خودرو، آداپتور برای چراغ های زنون و ده ها راه حل دیگر هدف اصلی تضمین، حفاظت با کیفیت و مطمئن از راننده در جاده است.

لامپ زنون d2s

شاو می سازنده کره جنوبی که لوازم الکترونیکی خودرو، تجهیزات و لوازم جانبی را برای بازار جهانی تولید می کند و محصولات این برند به دلیل مجموعه ای بزرگ سنسورهای پارکینگ، چراغ های LED و زنون، آشکارسازهای رادار، واشر چراغ های جلو و سایر کالاهای خودرو، موقعیت پیشرو در بازار جهانی را اشغال می کنند.

پروشنایی شفاف جهت اصلی لامپ های هالوژن و زنون در 5 تغییر است و عمر طولانی معمولی لامپ هالوژن سفید با نور سفید گرم.

هالوژن XenonVision با رنگ آبی. هالوژن VisionPlus با افزایش 50٪ هالوژن X-Treme Vision با حداکثر 100٪ خروجی نور، نور سفید منتشر می کند و SVS. یک شرکت روسی که لوازم جانبی خودرو، قطعات یدکی و تجهیزات برندهای داخلی و خارجی خودرو را تولید می کند.

این برند رقیبی شایسته برای برندهای گران قیمت است، کالاها از نظر کیفیت پایین نیستند، اما مهمتر از همه، قیمت مقرون به صرفه ای دارند.

تخصص اصلی: محصولات هالوژن، زنون و LED. lexstar. بزرگترین تولید کننده ویتنامی محصولات LED با کیفیت بالا.

پیشرو در خط BI-LED ماژول های LED نور بالا و پایین.

واحد نوآورانه دارای یک بخش نوری قدرتمند با حالت عملکرد ملایم است که یک رژیم حرارتی بالا، حاشیه ایمنی افزایش یافته برای چندین سال کارکرد خودرو را فراهم می کند.