قیمت نخ طبیعی پنبه ای هندی در بازار

نخ پنبه ای طبیعی هندی از محصولات وارداتی است که در بازار ایران با توجه به تعدد واسطه ها می تواند دارای قیمت های متفاوتی از هم باشد.
نخ های پنبه ای کاربرد های خاصی را دارند و می توان از آنها در صنایع نساجی و بافت انواع پارچه های پنبه ای ظریف و یا دوخت لباس استفاده کرد. ایران با وجود این که خود تولید کننده نخ های پنبه ای مرغوبی می باشد اما به دلیل استفاده بالایی که از این محصول دارد باز هم باید برای برآورده کردن نیاز جامعه آن را تا حد زیادی از کشورهایی نظیر هند وارد نماید.

نخ پنبه ای هندی

هند یکی از بزرگترین تولید کنندگان نخ های پنبه ای در جهان محسوب می شود و ایران سالانه مقداری زیادی از این محصول را وارد بازارهای خود می کند.
قیمت نخ طبیعی پنبه ای هندی به دلیل این که با واسطه بیشتری به دست مشتریان می رسد از محصولات داخلی بالاتر است اما با وجود این مساله، به علت کیفیت بالایی که دار باز هم مورد خریدای قرار می گیرد.

نخ طبیعی

البته قیمت نخ هندی در بازار متفاوت است. کیفیت محصول فرقی ندارد اما تعداد واسطه ها هر چه بیشتر باشند این محصول با نرخ بالاتری به دست مصرف کننده خواهد رسید.
برای جلوگیری از این اتفاق مشتریان می توانند از مراکز اینترنتی این نوع نخ را تهیه کنند. در این مراکز تعداد فروشنده ها تا حد چشم گیری کاهش پیدا می کند و مشتریان می توانند انواع نخ طبیعی هندی را در قیمتی مناسب تهیه نمایند.

منبع: پوشاک ایرانی