قیمت بهترین الیاف طبیعی مناسب داخل بالش

کدام الیاف طبیعی برای داخل بالش مناسب هستند؟ از منظر کیفیت، کارایی و حتی بازه قیمت، بهترین انتخاب چه نوعی می باشد؟
الیاف های طبیعی مختلفی از دیرباز برای بالش و دیگر وسایل خواب کاربرد داشته اند. این الیاف از نظر دسته بندی می توانند در انواع گیاهی و حیوانی تقسیم بندی شوند. برای مثال می توان از پر و یا پشم به عنوان الیاف طبیعی بالش نام برد.
این مسئله که چه مدل الیافی به عنوان بهترین نوع جهت پر کردن بالش انتخاب شود، تابع مسئله ای است که اکنون به شرح آنها می پردازیم.

الیاف طبیعی مناسب بالش

راحتی شستشو از ابتدایی ترین ویژگی هایی است که الیاف طبیعی باید داشته باشند تا جهت پر کردن داخل بالش، به کار آیند. اگر بخواهیم از این منظر بررسی کنیم شاید الیاف طبیعی گیاهی پنبه ای، امتیاز خوبی نگیرند. اما بالش الیاف طبیعی پشم، می تواند شستشو خوبی داشته باشد.
خاصیت دیگری که باید در بالش الیاف طبیعی وجود داشته باشد، فقدان حساسیت زایی است. برخی از الیاف طبیعی ممکن است حساسیت زا باشند و لذا در انتخاب آنها برای داخل بالش، باید دقت به خرج داد.

الیاف طبیعی

قیمت انواع الیاف طبیعی بالش

انواع الیاف طبیعی بالش از مدل گیاهی همچون پنبه گرفته تا انواع الیاف طبیعی حیوانی مانند پر و پشم، هر کدام بازه ای از قیمت دارند.
اینکه قیمت الیاف چقدر باشد در انتخاب خریدار تاثیری بارز دارد و این مسئله در فروش عمده به مراتب بیشتر اهمیت پیدا می کند. اما به طور کل برخی از مراکز قادر هستند همه مدل الیاف طبیعی را با بهای مناسبی در اختیار قرار دهند که بازار پوشاک ایران در این خصوص فعالیت مثبتی دارد.

منبع: پوشاک ایرانی