قیمت انواع نخ طبیعی ابریشم در بازار

نخ ابریشم یکی از انواع طبیعی و پر فروش نخ در بازار است که با توجه به کیفیت خود، بازه قیمت مشخص شده ای دارد و نرخ هر کیلو از آن برای فعالان این عرصه بسیار مهم شمرده می شود.
نخ های ابریشم انواع مختلفی را شامل می شوند. صنعت تولید نخ ابریشم نوغانداری نامیده می شود که محصولات عاید شده از آن می توانند کیفیت های مختلفی داشته باشند و در نتیجه انواع نخ ابریشم بدین طریق تهیه شده و به بازار راه می یابد.
اما نخ های ابریشم که به صورت کیلویی دارای فروش عمده هستند، به چه انواعی تفکیک می شوند؟ آیا کیفیت در آنها از تمایز برخوردار است؟آیا می دانید تفاوت انواع نخ طبیعی و مصنوعی چیست؟

انواع نخ طبیعی ابریشم

نخ ابریشم می تواند به صورت خام یا پخته در بازار به فروش رسد. لذا یکی از شیوه هایی که برای دسته بندی انواع نخ ابریشم طبیعی در نظر می گیرند، به همن مسئله بر می گردد.
موضوع دیگری که سبب تنوع در نخ ابریشم طبیعی می شود و بر روی قیمت آن تاثیری بازر اعمال می کند، این امر است که نخ ابریشم از کدام بخش پیله، تهیه شده باشد.قیمت نخ الیاف ابریشم طبیعی در بازار به صورت عمده برای مصرف کنندگان عرضه می گردد.

نخ ابریشم

قطعا نخ ابریشم حاصل با بالاترین کیفیت ممکن از انواع نخ ابریشمی که از ضایعات پیله ها حاصل می شوند، تفاوت بارزی خواهد داشت.
البته عمده فروشی این محصولات هم با توجه به تمایز قیمت نخ های ابریشم، فرق دارد. مثلا حداقل فروش نخ ابریشمی هفت رنگ طبیعی مرغوب در بازار می تواند حدود 5 کیلو باشد در حالیکه برای نخ ابریشم حاصل از ضایعات، این عدد تا 50 کیلوگرم نیز بالا می رود.هم چنین فروش نخ ابریشم طبیعی قالی بافی از طریق سایت های فروشگاهی به صورت اینترنتی انجام می گردد.