فروش نخ ابریشم طبیعی قالی بافی

نخ پنبه ابریشم مخصوص قالی بافی با دست می باشد و فروش این محصول از دیرباز با اهمیت فوق العاده ای همراه بوده به نحوی که بازار پر نوسانی هم داشته است.
قدمت بافت قالی های دست بافت ابریشمی در ایران به سال ها قبل بر می گردد و می توان این موضوع را از روی فرش های دست بافت باز مانده از سلسله های مختلف پادشاهی در ایران متوجه شد.
مهمترین ماده اولیه در تهیه انواع قالی های دست بافت ابریشمی، نخ ابریشم است که از پیله کرم ابریشم حاصل می شود و طی فرآیند گسترده تبدیل به نخ می گردد.

پنبه را بعد از این که آماده نمودند در کارگاه های رنگرزی رنگ می زنند و می توان این محصول را در تنوع بسیار بالایی در بازار های فروش نخ مشاهده نمود.هم چنین با مراجعه به سایت می توانید تفاوت انواع نخ طبیعی و مصنوعی را مشاهده نمایید.

فروش نخ ابریشم مخصوص قالی

نخ های قالی بافی ابریشمی، از دسته نخ های طبیعی هستند و بیشتر برای بافت قالی های دستی مورد استفاده قرار می گیرند. وجود پنبه سفید در بازار خرید و فروش انواع قالی های دستی نقش فوق العاده ای را بازی می کنند.نخ کتان طبیعی ترک قلاب بافی با قیمت عمده در بازار عرضه می گردد.

به طوری که زمان کمبود نخ های ابریشمی طبیعی، قیمت قالی های دست بافت به طور عجیبی افزایش می یابد و در صورت فراوان بودن این مدل نخ، نوسانات زیادی در بازار حاصل می شود و قیمت قالی های دست بافت تا حدودی نزول می کند.هم چنین قيمت انواع نخ طبیعی ابریشم در بازار به صورت عمده برای مصرف کنندگان عرضه می گردد.
فروش نخ های ابریشمی هفت رنگ طبیعی  بیشتر به شکل عمده صورت می پذیرد تا قیمت نهایی این محصول با ارزش مقرون به صرفه باشد.