فروش انواع نخ الیاف طبیعی حیوانی

نخ الیاف حیوانی به عنوان دسته ای از الیاف طبیعی دارای گوناگونی و انواع هستند که فروش آنها بسیار گسترده تر از حد تصور می باشد.
الیاف های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند و برای تهیه محصولات مخنتلفی از آنها استفاده می گردد. برخی از انواع الیاف پلی استر هستند و برخی دیر طی فرآیندهای مختلفی صنعتی تهیه می شوند زیرا الیاف طبیعی از قیمت بالاتری برخوردارر هستند و جوابگوی نیاز بشر امروزی در تمامی زمینه ها نمی باشند اما با این وجود شرکت های زیادی در تمام جهان وجود دارند که به دنبال تهیه الیاف طبیعی هستند و تمایل دارند تا انواع آنها را خریداری نمایند.

نخ الیاف طبیعی حیوانی

نخ الیاف طبیعی به دو دسته کلی تقسیم می شوند. نخ الیافی که از حیوانات تهیه می شود به الیاف نایلون و نخ الیافی که از گیاهان تهیه می گردد به الیاف گیاهی معروف می باشند و هر یک برای استفاده در کارهای گوناگونی تهیه می شوند.
در این نوشتار اشاره کوتاهی به انواع نخ الیاف حیوانی خواهیم داشت.

  • پشم
  • مو
  • ابریشم

الیاف بالا از حیواناتی نظیر گوسفند، شتر، کرم ابریشم و حیواناتی نظیر خرگوش تهیه می شوند و برای تبدیل آنها به نخ باید در کارخانه های مخصوص فرآیند های مختلفی بر روی آنها صورت پذیرد تا بتوان در تهیه تولیدات مختلفی نظیر لباس و قالی از آنها بهره برد.
نخ الیاف حیوانی از گذشته های دور تا به امروز مورد توجه بشر قرار داشته است و می توان استفاده های بسیار خوبی ار از این الیاف طبیعی داشت.

معمولا از نخ های ابریشمی طبیعی برای بافت انواع قالی دستبافت و برخی پارچه های گران بها استفاده می شود و از الیافی مانند پشم نیز در تولید انواع لباس، قالی و گلیم بهره می گیرند.
الیافی نظیر موی حیوانات نیز برای تزئین لباس های گران قیمت استفاده می شوند.
انواع الیاف طبیعی حیوانی به دلیل این که مصارف گسترده ای را دارند از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشند و می توان خرید و فرش خوب و غیر قابل تصوری از آنها را در بازاهای ایران شاهد بود.