فروش انواع الیاف طبیعی مناسب پارچه

انواع مختلف الیاف طبیعی از جمله محصولاتی هستند که برای تولید پارچه مناسب می باشند و در همین راستا نیز فروش آنها در جهان درخور توجه است.
الیاف طبیعی به دو دسته گیاهی و حیوانی تقسیم می شوند. بشر از زمانی که متوجه ارزش و استفاده انواع الیاف طبیعی شد دریافت که می تواند با تولید نخ از الیاف به تهیه پارچه هایی با جنس های مختلف بپردازد.
برخی از این الیاف نایلون در تولید پارچه های لطیف به کار برده می شدند و برخی دیگر پارچه هایی ضخیم و زبر با آنها تولید می شد اما در کل اختراع الیاف طبیعی توسط بشر سود های زیادی را در پی داشت.

الیاف طبیعی مناسب پارچه

همان طور که گفتیم الیاف پلی استر مناسب پارچه در دو دسته حیوانی و گیاهی تولید می شوند و می توان برای هر یک نمونه هایی را در این نوشتار بیان داشت.
الیاف ابریشمی: ابریشم در دسته الیاف حیوانی قرار می گیرد و در تهیه و تولید پارچه های بسیار گران بها از این محصول استفاده می شود.
الیاف پشمی: برای تولید پارچه های نمدی مورد استفاده قرار می گیرد و از حیواناتی مانند گوسفند و شتر تولید می شود.
الیاف پنبه ای: در دسته الیاف گیاهی قرار داده می شود و و برای تولید انواع پارچه های ضد حساسیت و لطیف پنبه ای از آنها بهره می گیرند.
الیاف کنفی: برای تولید پارچه های کنفی از این الیاف گیاهی استفاده می شود اما محصول نهایی استفاده هایی خاص دارد.
الیاف کتان: کارایی بالایی دارد اما برای تهیه پارچه های کتانی و در تولید پوشاک از این نوع الیاف گیاهی استفاده می کنند.

الیاف های مخصوص تهیه پارچه نمونه های دیگری را نیز دارند که برای آگاهی و اطلاع بیشتر از آنها می توان با افراد با تجربه و مجرب تماس برقرار نمود و اطلاعات بیشتری را کسب نمود.
هر یک از الیاف بالا به نحوی با صنایع نساجی مرتبط می شوند و می توان این محصول را به صورت عمده فروشی در اختیار این مراکز قرار داد.