عرضه پوشاک زنانه و مردانه الیاف طبیعی

الیاف طبیعی موجود در پوشاک زنانه و مردانه عموما از نوع حیوانی یا گیاهی می باشد و هر یک دارای ویژگی هایی است که باعث شده مردم از این محصولات خریداری کنند و به دنبال خرید این محصولات باشند.
الیاف طبیعی به کار رفت در پوشاک یا از نوع گیاهی میباشد یا از نوع حیوانی است. پوشاکی که از این الیاف ساخته شده اند بسیار سبک می باشد و به فرد احساس آرامش و راحتی نیز القا می کند. عموما این پوشاک از جنس پشم، پنبه، کنف، ابریشم و… می باشد.
پوشاک تولیدی از الیاف طبیعی که برای زنان و مردان بسیار تولید و در بازار می باشد کمی دارای قیمت بالاتری نسبت به پوشاکی هستند که دارای ترکیبات مصنوعی در بافت خود می باشند. این محصولات با توجه به نوع آب و هوا و دمای هوا در فصول مختلف تولید شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است. پوشاک تولیدیه مردانه و زنانه از الیاف طبیعیه پنبه بسیار نرم و لطیف بوده و در ایران به الیاف نخ معروف است. پوشاک تولیدی از جنس ابریشم بسیار محکم ، نرم و انعطاف پذیر می باشد و بین زنان و مردان از پر طرفدارارترین ها می باشد. تولیدات از جنس پشم نیز بیشتر در فصل زمستان برای تولید لباس های گرم کاربرد دارد. انواع لباس های زنانه و مردانه که از الیاف طبیعی درست شده اند توسط نساجان و خیاطان با زیباترین و متنوع ترین مدل ها و رنگها در فروشگاه های مختلف عرضه شده و در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

منبع: پوشاک ایرانی