روش اجتماعی کردن توله سگ

سگ خود را به عنوان یک توله سگ اجتماعی کنید. اجتماعی شدن مناسب برای آموزش سگ شما به عنوان یک سگهای نگهبان خوب ضروری است.

وقتی سگ شما به خوبی اجتماعی شود، در محیط عادی خود راحت خواهد بود. او همچنین کمتر ترسیده و آرام‌تر خواهد بود – ویژگی‌های مهم یک سگ نگهبان خوب – اما همچنان دوز سالمی از سوء ظن به موقعیت‌های ناآشنا و بالقوه خطرناک را حفظ می‌کند.

[9] بهترین زمان برای معاشرت با توله سگ زمانی است که او بین سه تا دوازده هفتگی باشد.[10]
پس از دوازده هفتگی، توله سگ ها به طور فزاینده ای نسبت به موقعیت های جدید محتاط تر می شوند و بنابراین اجتماعی شدن آنها بسیار دشوارتر می شود.[11]
در طول دوره اجتماعی شدن، باید توله سگ خود را با ملاقات با افراد جدید و تعامل در محیط های جدید راحت کنید. اجتماعی کردن توله سگ شما می تواند کار بزرگی باشد.

اگر یک روفرشی کشدار دارید می توانید از آن برای زیر انداز یگ سگ استفاده کنید.

بنابراین ممکن است آسان تر باشد که اجتماعی شدن را به بخش های کوچک تقسیم کنید و او را در معرض موقعیت هایی در طول زمان در سطح راحتی او قرار دهید.[12]
هر بار که توله سگ خود تجربه اجتماعی خوبی دارد، با مقدار زیادی تقویت مثبت (مانند نوازش کردن، پذیرایی، زمان بازی اضافی) پاداش دهید.[13]
کلاس های توله سگ یک راه عالی برای اجتماعی کردن سگ سرابی شما است. به خاطر داشته باشید که توله سگ شما باید در مورد واکسیناسیون و درمان کرم زدایی خود به روز باشد تا در طول کل برنامه آموزشی سالم و عاری از بیماری باشد.[14]
اگر سگ شما بالغ است و قبلاً او را آموزش داده اید و اجتماعی کرده اید، پس او باید در راه تبدیل شدن به یک سگ نگهبان خوب باشد.
تصویر با عنوان آموزش سگ نگهبان مرحله 5
5
اطمینان حاصل کنید که سگ شما می تواند از دستورات اطاعت اولیه پیروی کند. قبل از شروع آموزش سگ نگهبان، سگ شما باید بتواند از دستورات اولیه مانند “بمان”، “بنشین” و “پایین” اطاعت کند.

داشتن این مهارت‌های اولیه اطاعت، تضمین می‌کند که سنگ قیمتی شما می‌تواند تکنیک‌های قیمتی و فروش بسیار خوبی را داشته باشد.

مانند پارس کردن هوشیار و گارد ایستادن را یاد بگیرد.
شما می توانید این دستورات را به تنهایی به سگ خود آموزش دهید. از طرف دیگر، می توانید سگ خود را برای یک کلاس آموزشی اطاعت ثبت نام کنید.

  • منابع:
    1. How to Train a Guard Dog
  • تبلیغات: 
  1. طراحی آینده ی لوله پلی اتیلن
  2. مرکز فروش تاپ ورزشی زنانه به صورت عمده
  3. خرید مستقیم پارچه لگ طرح دار ترک
  4. بینش معنادار درمورد استفاده از رنگ ها