رابطه بین مصرف شیر و رژیم غذایی در نوجوانان

در مطالعه‌ای بر روی دانش‌آموزان دبیرستانی با استفاده از مدل پنج بزرگ با پنج بعد ویژگی‌های شخصیتی مانند وظیفه‌شناسی، برون‌گرایی، روان رنجورخویی، گشودگی به تجربه و توافق‌پذیری [27]،

برای اطلاع از این موضوع که یک لیتر شیر چند لیوان است می توانید به این سایت مراجعه نمایید.

ویژگی‌های شخصیتی به طور قابل‌توجهی بر سازگاری با همسالان، سازگاری با مطالعه، سازگاری با زندگی و سازگاری معلم، نشان می دهد که شخصیت به شدت بر یادگیری و زندگی روزمره تأثیر می گذارد [28].

شخصیت فردی ارتباط تنگاتنگی با یادگیری و همچنین دریافت های غذایی دارد.

این رابطه تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله عوامل جمعیت شناختی و سبک زندگی است [29].

رابطه بین شخصیت و رژیم غذایی در نوجوانان در رابطه با اختلالات خوردن مطالعه شده است [30،31]، در حالی که مطالعات در مورد رابطه بین مصرف شیر و شخصیت بسیار محدود است.

برای دانستن اینکه یک کیلو گوشت برای چند نفر قیمه مناسب است می توانید اطلاعات خود را کاملتر نمایید.

پترسکو و ولایکو گزارش کردند که پرخاشگری در نوجوانان به طور قابل توجهی با مصرف کره/خمیر گوشت خوک، آب میوه و سیب زمینی سرخ شده مرتبط است [4].

نرخ تشخیص استرس بالاتری در نوجوانان کره ای در مقایسه با بزرگسالان مشاهده شد [5]، و مصرف کمتر میوه، سبزیجات و شیر نیز در نوجوانان کره ای با سطوح استرس بالاتر گزارش شد [32].

برای رشد تجارت و سرمایه گزاری می توانید با ورود به سایت اراد برندینگ به راحتی با مشاوران متخصص در این حوضه تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

در مورد دانش‌آموزان دبیرستانی، نسبت بیشتر دفعات وعده‌های غذایی خانوادگی مربوط به دفعات بیشتر مصرف سبزیجات، ماهی، جلبک‌های دریایی و شیر، احساس تنهایی کمتر، خشم کمتر، بی‌حالی کمتر و کیفیت زندگی بهتر است [33]. ].

در این مطالعه، فرکانس بالای مصرف شیر تنها در پسران با رضایت کل، سازماندهی، مسئولیت پذیری، وظیفه شناسی و کنجکاوی فکری همبستگی مثبت نشان داد.

برای فهمیدن و کاربرد انواع محصولات نظیر وایتکس و آلومینیوم می توانید با مراجعه به این سایت اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.

از آنجایی که توضیح عدم همبستگی مشاهده شده در دختران دشوار است، مطالعات بیشتری باید در مورد رابطه بین مصرف شیر و شخصیت در آینده انجام شود.

محدودیت‌های این پژوهش این است که دو نظرسنجی بر روی یک دانش‌آموز با تاخیر زمانی انجام شد. در سال 2011 فقط فراوانی مصرف شیر و فرآورده های آن تعیین شد. همچنین در سال 1390 خصوصیات کلی افراد مورد بررسی قرار نگرفت.

  • منابع:
    1. Relationships between milk consumption and academic performance, learning
  • تبلیغات: 
    1. رفع با زرشک امکان پذیر شد!
    2. پخش پارچه لگ نخی کیلویی بدون واسطه
    3. شرکت پخش ساک ورزشی زنانه باکیفیت
    4. قیمت بهترین مدل ابزار طلاسازی