درمان قطعی ریزش مو تنها با یک دوره مصرف سیر خشک امروز!

در یک مطالعه بزرگ که به مدت دوازده هفته انجام شد، مشخص شد که سیر توانسته است تعداد سرماخوردگی ها را تا 63 درصد در مقایسه با داروهای پزشکی کاهش دهد و همچنین می تواند طول متوسط ​​علائم سرماخوردگی را تا 70 درصد کاهش دهد.

از پنج روز در هنگام استفاده از دارو به یک روز و نیم فقط در صورت استفاده از سیر، و شایان ذکر است که مطالعه دیگری نشان داد که دوز بالای عصاره سیر 2.56 گرم در روز، می تواند تعداد روزهای بیماری با سرماخوردگی یا آنفولانزا را تا 61 درصد کاهش دهد.

به دلیل داشتن ترکیبات فعال در سیر خشک امروز، سطح فشار خون را کاهش می دهد که احتمال ابتلا به بیماری های کشنده مانند سکته مغزی، حملات قلبی ناگهانی، تنگ شدن رگ ها و غیره را کاهش می دهد.

مطالعات انسانی نشان داده است که مکمل های سیر تأثیر قابل توجهی دارند.

سیر

در کاهش فشار خون در افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند مطالعه دیگری تأیید کرد که دوز سیر که بین 600 تا 1500 میلی گرم متغیر است، خواص درمانی به اندازه آتنولول در کاهش فشار خون در مدت بیست و چهار ساعت دارد.
یک هفته به شرطی که این دوزهای مکمل تا حدودی زیاد باشد تا این اثرات مطلوب حاصل شود.مقدار آلیسین مورد نیاز برای این کار معادل خوردن حدود چهار حبه سیر در روز است.

سطح کلسترول مضر در بدن (LDL) را بهبود می بخشد، و در نتیجه به کاهش خطر بیماری قلبی کمک می کند، به ویژه برای کسانی که از کلسترول بالا رنج می برند، زیرا مکمل های سیر به کاهش کلسترول (LDL) در حدود 10-15٪ کمک می کند، اما وجود دارد.

هنوز شواهد قابل اعتمادی وجود ندارد این اثر آن را بر کلسترول خوب (HDL) و تری گلیسیرید تایید می کند.

از بیماری آلزایمر و زوال عقل زودرس جلوگیری می کند زیرا حاوی آنتی اکسیدان هایی است که با رادیکال های آزاد که باعث پیری می شوند مبارزه می کنند.

به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا از بیماری های مغزی جلوگیری می کند و از آسیب سلولی محافظت می کند.