خرید و فروش پارچه چیت الیاف طبیعی

خرید و فروش پارچه چیت از الیاف طبیعی توسط مراکز مختلف و برخی وارد کنندگان این محصول انجام می گیرد و در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
چیت از نوع الیاف های ساقه ای است و در کشورهای هندوستان و بنگلادش و… که دارای آب و هوای گرم و مرطوب است کشت و به تولید می رسد. دارای رنگ زرد کم رنگ و قهوه ای مایل به خاکستری می باشد و مانند ابریشم شفاف است.
در بین تولیداتی که از این محصول الیاف طبیعی تولید می شود گونی هایی تولید شده که مقاومت بالایی دارند و برای بسته بندی و حمل کالاها مناسب است. عوامل شیمیایی این محصول تولیدی مانند پنبه و کتان است. تولید کنندگان زیادی در کشور به فروش، تولید، واردات و… این محصول پرداخته اند و این محصول تولیدی مشتریان خاص خود را دارد. شرکت ها و مراکز زیادی وارد کنندگان مستقیم انواع گونی های چیتایی از هند و بنگلادش در انواع درجه بندی های یک، دو وسه می باشند و به صورت عمده و جزئی محصولات خود را به فروش می رسانند. گونی های وارد شده در بخش های مختلف و با توجه به نیاز مشتری در اختیار آن ها قرار می گیرد. این محصول را می توان با مراجعه به این مراکز یا فروشگاه های اینترنتی سفارش و خریداری کرد.

منبع: پوشاک ایرانی