تولید پوشاک الیاف طبیعی دراصفهان

پوشاک الیاف طبیعی به منظور حفاظت از محیط زیست و آشتی با آن امروزه تولید می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تولیدی های پوشاک الیاف طبیعی در اصفهان نیز سعی در تولید محصولات و رقابت در این امر را دارد.
پوشاک تولیدی از الیاف پلی استر امروزه به منظور آشتی با طبیعت و حفظ محیط زیست تولید می شود. در گذشته بیشتر لباس مردم از جنس پشم، پنبه، ابریشم و… بوده و امروزه باز مردم به استفاده و تولید این پوشاک نیز روی آورده اند و از آن لستفاده می کنند.
برند های مختلفی به تولید پوشاک با الیاف طبیعی پرداخته اند وتعداد این برند ها نسبت به برند پوشاک الیاف مصنوعی بسار کمتر است، جنس پارچه های تولیدی ازالیاف های طبیعی به گونه ای است که نمی توان روی آن ها مانند پارچه ها با الیاف مصنوعی مانور داد و تنوع در تولید پوشاک این محصول داشت. پوشاک از جنس الیاف طبیعی زود چروک می شوند و برای مجالس و مهمانی ها مناسب نیستند.

کسانی که به دنبال خرید این پوشاک هستند یا روشنفکرند و مد برای آن ها اهمیت ندارد و راحت بودن برای این افراد بسیار مهم است یا اینکه به پوشاک با الیاف مصنوعی آلرژی دارند. تعداد کسانی که به دنبال این پوشاک هستند زیاد نیست و اکثریت به جنبه راحت بودن آن فکر می کنند. برند ها و تولید کنندگان بسیاری در کشور به تولید این پوشاک می پردازند و تولید پوشاک الیاف نایلون در اصفهان نیز در این امر فعالیت دارد و به تولید انواع پوشاک مثل مانتو، لباس راحتی و… پرداخته و محصولات تولیدی این شهر را می توان با مراجعه به فروشگاه ها و فروشگاه ها ی اینترنتی سفارش و خریداری کرد. این تولیدی ها سعی دارند کالاهایی با کیفیت بالا و متنوع تولید کنند.

منبع: پوشاک ایرانی