تولید پارچه لینن از الیاف طبیعی

تولید پارچه با الیاف نایلون مختلف امروزه رونق زیادی دارد و در بین این پارچه های تولیدی پارچه لینن که از الیاف طبیعی است از گذشته تا به امروز مورد توجه بوده است.
پارچه های متنوع با طرح ها و نقوش مختلف ئر کیفیت های متفاوت از الیاف طبیعی امروزه در بازار و فروشگاه های پارچه وجود دارد، در بین این پارچه ها پارچه قدیمی که مورد توجه بسیاری از گذشته تا به امروز بوده است وجود دارد.
الیاف پارچه لینن از گیاه فلاکس تواید می شود، این گیاه در مناطق سواحل مدیترانه و آسیای مرکزی رشد می کند و عمر گل این گیاه یک روز بیشتر نیست. الیاف تولیدی این گیاه بسیا مقاوم تر از پنبه بوده و در کاغذ پول ها نیز از آن استفاده می کنند. این الیاف به مقاوم ترین الیاف ها در جهان معروف هستند. پارچه تولیدی این محصول بسیار سبک و راحت بوده، وخاصیت ضد آلرژی دارند.

این پارچه ها خاصیت جذب رطوبت بالا را دارند و مناسب برای فصول گرم می باشند. از مشکلات این الیاف پلی استر این است که در صورت تا کردن زود چروک می شوند پس برای جلو گیری از این امر توصیه می شود آن را آویزان کنید. از پارچه آن برای تولید لباس های اسپرت و راحت تستفاده می کنند و برند های مختلفی از این پارچه برای تولیدات خود استفاده می کنند. برای خرید این محصول می توان به مراکز فروش و سایتهای ارائه دهنده این محصولات مراجعه و خرید.