تولید الیاف طبیعی کتان مناسب لباس

کتان از مهمترین الیاف طبیعی است که مناسب برای تولید انواع لباس می باشد، و محصولات نتیجه شده از آن نیز فروش زیادی دارند.
گیاهان مختلفی وجود دارند که بشر از آنها در تولید انواع الیاف طبیعی استفاده می کند و سعی دارد تا با تولید لباس های مختلف و پارچه های ضد حساسیت تولیدات خوبی را راهی بازارها نماید.
الیاف پلی استر نیز دسته بندی های مختلفی را دارند و نه تنها در تهیه پوشاک بلکه در تهیه محصولات مختلفی کارایی دارند اما تولید کنندگان الیاف می کوشند تا محصولات درجه یک خود را از کتان و پنبه برای تولید لباس و پارچه های لباسی به فروش برسانند.

الیاف کتان مناسب برای لباس

تولید الیاف کتان در خیلی از نقاط جهان صورت می پذیرد و ایران نیز توانسته میزان قابل توجهی از این محصول را تهیه نماید و در مصارف گوناگونی به مصرف رساند.
الیاف کتان از ساقه گیاهی به همین نام تهیه می شوند و در دسته بندی های خاص به مشتریان عرضه می شوند. اگر کمی دقت کنید لباس های زیادی در فروشگاه های عرضه پوشاک وجود دارند که از الیاف نایلون کتان تهیه شده اند.

از ویژگی این پوشاک این است که خیلی نرم و راحت هستند و اغلب قیمت بالایی را دارند. برای تهیه الیاف مناسب لباس، می توان به مراکزی مراجعه داشت که انواع الیاف طبیعی را به صورت عمده در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

بیشتر مشتریان الیاف کتان تولید کنندگان پارچه می باشند برای همین این کالا بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می گردد و عرضه جزیی آن در بازار مشاهده نمی شود.