تلویزیون سامسونگ که می تواند بوی غذاها را به بیرون منتقل کند

گزینه های صفحه نمایش: ارزان ترین گزینه برای صفحه نمایش سینما خانگی اسنوا استفاده از دیوار است، اگرچه کیفیت تجربه به صافی و رنگ آن بستگی دارد.

شما می توانید این کار را با رنگ بازتابنده خاص بهبود بخشید، اما در نظر گرفتن صفحه نمایش پروژکتور اختصاصی نیز ارزش دارد. صفحه نمایش های پروژکتور دستی در انواع مختلفی از جمله سه پایه یا دیواری وجود دارد.

همچنین صفحه نمایش های جاروبرقی رباتیک سامسونگ، از جمله صفحه نمایش های درجه یک وجود دارد که در صورت عدم استفاده، می توان آن ها را دور نگه داشت.
قابلیت اتصال: می‌توانید دستگاه‌های ویدیویی و تصویری مختلفی را به همان روشی که با تلویزیون HD انجام می‌دهید، به یک پروژکتور متصل کنید.

ویدئوی کامپوزیت یا کامپوننت منابع با کیفیت استاندارد را کنترل می‌کند، در حالی که سوکت‌های HDMI برای تجهیزات ویدئویی با کیفیت بالا، مانند پخش‌کننده‌های Blu-ray، کنسول‌های بازی یا جعبه Sky هستند.

امکان نمایش عکس‌ها از حافظه‌ها از طریق درگاه‌های USB پروژکتور، یا وصل کردن رایانه یا لپ‌تاپ با استفاده از سوکت‌های مانیتور VGA وجود دارد. اگر بخواهید پروژکتور خود را به طور دائم نصب کنید، می‌خواهید کابل‌ها را ایمن و پنهان کنید.
موارد دیگری که باید در نظر بگیرید.

شما می توانید با در نظر گرفتن قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت این محصول بسیار کاربردی را خریداری نمایید.
فاصله پرتاب: برای اینکه پروژکتور خود به طور موثر کار کند، باید فاصله بهینه بین آن و صفحه نمایش را که به عنوان “فاصله پرتاب” شناخته می شود، درک کنید.

این بر اندازه صفحه مورد نیاز شما و محل قرارگیری پروژکتور تأثیر می گذارد. بسیاری از پروژکتورها دارای قابلیت بزرگنمایی/کوچک کردن برای انجام تنظیمات جزئی در کیفیت تصویر بدون تغییر فاصله پرتاب هستند.

تعویض لامپ پروژکتور: زمانی که لامپ پروژکتور یا “لامپ” شما تمام می شود، متوجه خواهید شد، زیرا تصویر به طور قابل توجهی کم نور می شود. لامپ ها می توانند بین 700 تا 3000 ساعت دوام بیاورند و میانگین عمر آنها حدود 1500 ساعت است.

قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم ممکن است زیاد به نظر برسد – اما با توجه به اینکه یک بریتانیایی به طور متوسط چهار ساعت تلویزیون در روز تماشا می کند، این میزان تماشای متوسط را به شما می دهد. قیمت یک لامپ جدید می تواند بیش از 200 پوند باشد که می تواند هزینه سالانه قابل توجهی باشد.

می توانید عمر لامپ ها را با خنک شدن مناسب پس از استفاده و تعویض منظم فیلترهای گرد و غبار افزایش دهید. بسیاری از پروژکتورها دارای “حالت های اقتصادی” هستند که می توانند عمر لامپ را نیز حفظ کنند، و اغلب نمایشگری وجود دارد که تخمین تقریبی از چند ساعت باقی مانده لامپ را نشان می دهد.

  • منابع:
    1. TV vs projector: which is best

  • تبلیغات: 
    1. مردی با فروختن پالتو پوست ترک باستانی میلیاردر شد
    2. پخش پارچه لگ نخی کیلویی بدون واسطه
    3. کارخانه تولید ساک ورزشی زنانه مخصوص بدنسازی
    4. فروش عمده و تکی قلم های ستاره زن در بازار شمال کشور