بررسی تفاوت انواع شوینده با پودر لباسشویی 10 کیلویی نگین را در اینجا بخوانید!

شوینده لباسشویی یا پودر لباسشویی جزو قدیمی ترین و رایج ترین شکل آن است این می تواند به صورت مایع یا به شکل پودر لباسشویی باشد.

در گذشته، شستن لباس‌ها انجام شده بود و ایده‌آل لباس‌شویی تا اوایل بیستم، زمانی که شرکت‌های شیمیایی آلمانی آن‌ها را در طول محاصره اقتصادی در طول جنگ جهانی اول توسعه دادند، ظاهر نشد.

اگر از فروشگاه‌های لوازم خانگی تا راهروی لباس‌شویی عبور می‌کنید، احتمالاً با انواع شوینده‌ها که نتایج استثنایی لباس‌ها را می‌دهند.

با نام پودر لباسشویی 10 کیلویی نگین آشنا می‌شوید، اگر تازه گرفته شده تا نرمی فوق‌العاده گرفته تا تمیزی بی‌نظیر، حواس‌تان را پرت می‌کند.

در حالی که پیش از این، مواد شوینده پودری را در رایحه های مختلف انتخاب کنید، اکنون می توانید برای هر مصرف کپسول های مایع، پودری یا حتی یکبار مصرف کنید.

پودر

بیش از حد مایعات، پودرهای خشک و کپسول ها را می توان برای تمیز کردن لباس ها در هر زمان استفاده کرد – و معمولا همه مارک ها برای استفاده در ماشین لباسشویی های کوچک طراحی شده اند – چند وجود دارد که توجه شما را جلب می کند.

چه مایع، کپسول یا پودر را انتخاب کنید به یاد داشته باشید که قیمت به تنهایی کیفیتی برای تمیییی کردن لباد را انتخاب کنید.

در این گزارش به بررسی تفاوت انواع شوینده ها و نحوه انتخاب بین آنها می شود.

کپسول ها:
غلاف های لباسشویی حاوی مواد قابل شستشو در داخل یک لایه قابل حل هستند که برای اضافه کردن لیمو به طور مستقیم به درام لباسشویی هنگام انجام لباس ساخته شده است.

به گفته How Stuff Works، زمانی که کپسول در آب غوطه ور می شود، آب نبات حل می شود و اجزای آن را آد می کند تا لباس ها.

بنابراین یکی از بارزترین مزایای این گزینه، سهولت استفاده و اضافه کردن آن به ماشین لباسشویی است، علاوه بر آن به اندازه کوچک و کاربردی آن نیاز دارد که امکان سفر با چند کپسول در مواقع را فراهم کند.

همچنین به این معنی است که بسته بندی مواد شوینده باعث صرفهجویی در فضای خانه شما و حمل و نقل آسان می شود.